28 Ekim 2018 Pazar

Sevgili Günlük - 2

Day 3

Şaşırtıcı şekilde daha iyiyim. Ölümcül baş ağrıları ve alkol komasına girme isteği dışında.

20 saatin sonunda yataktan çıktım dün, yemek yedim. Arkadaşımla bulutum. Akşam kuzenlerimle görüştüm. Teyzemle bazı problemlerimle ilgili görüştüm. Bana bir öneride bulundu: Ho'oponopono. Çekim yasası işte. :)

İyi de ben abicim bu kız kitaplarını falan yaktı yıktı. Hala nasıl okusun böyle şeyler dimi. Ama deneyelim bakalım. Antidepresan kullanmaktan daha iyidir diye düşünüyorum. Bence bu sefer antidepresansız halledeceğim.

Bugün bir şarkıya denk geldim. Sıla'dan Can Dostum

Ah can dostum
Biliyor musub
Hiç bir şey bilmiyormuşum meğer
Mürekkeple ben bir olursam
Giderilir sandım keder

İlk değil
Bu son değil
Yanmıştım olmasaydın eğer

* Sanırım şarkı Hayal için yazılmış :) Özlemiyor değilim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder