28 Kasım 2018 Çarşamba

Sevgili Günlük - 4

Day - 33

Merhaba,

Düşündüğümden daha tuhaf geçiyor bu süreç. Önce berbat haldeydim. Ama nasıl bir berbatlık, anlatamam. Saatlerce yataktan çıkmamalar, intihar düşünceleri (şaka şaka o kadar değil) :D ama peş peşe Doktorlar izlediğimi söylemiştim sanırım daha önce.

İşte öyle bir süreçten sonra, önce bir film izledim; Bana Masal Anlatma. Melisa Sözen ve Mert Fırat'ın oynadığı, kadın - erkek ilişkileri üzerine bir film. Arkadaşım tavsiye etti, "Mutlaka izle, sana iyi gelecek." dedi. Yanılmadı da. Özellikle kendimi yediğim ve bitirdiğim günlerde "Kadın ne yaparsa yapsın, adam izin vermeseydi, açmasaydı kalbini olmazdı. diyebilmek büyük bir özgürlüktü benim için. Kadın ne yaparsa yapsın, adam izin vermedikçe olmazdı. Çünkü adamın kırgınlıkları, kızgınlıkları vardı. Sevilmeyi hak ettiğine bile inanmıyordu. "Ben kötüyüm, ben böyleyim." diyordu ve sonra ekliyordu "Seni üzerim." ya da "Ben senin için doğru tercih değilim." ve hatta "Sen yanlış tercihlerde bir dünya markasısın." ya da bunun gibi şeyler işte...

Sonra kendimi suçlamayı bıraktım, kendime kızmayı bıraktım. Ve bir kitap okumaya başladım: Evrenden Torpilim Var. Ya bu çok ilginç  bir konu zaten. Arkadaşım günlerce söyledi oku oku diye. Ben geçiştirdim, okumadım. Sonra "Amaan ya okuyacağım." deyip asla yapmayacağım bir şeyi yapıp PDF üzerinden okudum. Evet kendisi PDF'ten okuduğum ilk kitap :) Sonra kimdir bu Aykut Oğut, diğer kitapları nelerdir diye internette araştırınca bir kitap gördüm, kapağında ayna olan siyah bir kitap. Bu okuduğum kitabın ikincisiymiş. Vee ne fark ettim!! O aynalı kitap zaten benim kitaplığımdaymış. Ya olaya bakın, başka bir arkadaşım bir kaç sene önce doğum günü hediyesi olarak almıştı. Öylece kitaplığımda duruyordu ve içeriğine dair en ufak bir fikrim yoktu. Meğer o kitap yıllardır bendeymiş, ben farkında değilmişim. Ne tuhaf...

Bu kitap benim için çok çok önemli çünkü benim enerjimi 20'den 70'e çıkarttı. İntihara meyilliyken bir anda hayatımı düzene koymaya başladım. Çünkü ben yapmam gereken her şeyi yapmıştım ve hatta cesurca davranmıştım. Ama kendimi sevmeyi unutmuştum. Şimdi kendimle yeniden tanışma ve sevme zamanı geldi diye düşünerek kendim için bir şeyler yapmaya başladım.

- Diyet yapmaya başladım. Şu an gayet güzel gidiyor. Sonuçları paylaşacağım. :)
- Yogaya geri döndüm. Sanırım yoga son 1 senedir yaptığım en güzel şeydi :D Müthiş bir meditasyon yaptım, bunun üstüne bir kitap yazılı, o derece yani :D (Yazılıyor zaten, keep in touch)
- Ölmeden önce yapılacaklar listesi hazırladım
- 30 olmadan yapılacaklar listesi hazırladım :D
- Hayallerimin listesini hazırladım ve bir zaman-maliyet çizelgesine yerleştirdim (Project manager on fire)
- Ve bir kaç güzel şey daha var. Onları sonra açıklayacağım. :D

Her şey baya baya güzel giderken, bir kaç gündür modum inanılmaz düştü yine. Ama bundan bahsetmeyeceğim. Şu an için kendim hakkında şunu söyleyebilirim: YENİLENİYORUM

Okyanusun ötesinde görüşmek üzere :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder